ස්ත්රී චින්තනය පුරුෂ ඇසකින් කියවන ‘‘මතඟනා’’
‘‘ජයසිරි අලවත්ත ‘මතඟනා’ කෘතිය ඇතුළෙ රැගෙන එන සාකච්ඡාව මගේ හිත ගත්ත ගැඹුරු අවස්ථාවක්. මං හිතන්නෙ ඒ කාරණය මේ පමණට
‘‘ජයසිරි අලවත්ත ‘මතඟනා’ කෘතිය ඇතුළෙ රැගෙන එන සාකච්ඡාව මගේ හිත ගත්ත ගැඹුරු අවස්ථාවක්. මං හිතන්නෙ ඒ කාරණය මේ පමණට
අද ලිපිය ලියන්න හිටියෙ කාව්ය සංග්රහයක් ගැන. නමුත් මේ ලිපිය ලියන්න පැය නමයකට විතර කලින් මු. දු. රංජිත් එයාගෙ FB එකේ දාපු පොස්ට් එකකට
නිමලරාජන් ස්මරණය කරමින් මා ලියූ කොලමට ප්රතිචාර ලෙස ලියූ කොමෙන්ටුවක සාමිනාදන් විමල් නම් මිත්රයා පැහැදිලි කිරීම් දෙකක් සිදු කර තිබිණ. ඔහු
6 වැනි හැනෝයි අන්තර්ජාතික සිනමා උලෙළේ දීර්ඝ වෘත්තාන්ත සිනමාපට අංශයේ හොඳම නළුවාට (The Best Leading Actor in Feature Length Films) හිමි
මුහුණු පොතේ ඉහළ පහළ ගමන් කරන විට හමුවෙන: දේශපාලන ලියවිලි, මමායන ලියවිලි, චිත්රපට විචාර, සාහිත්ය විචාර, පුද්ගලික මඩ ගැසීම් සඳහා
සම්මානිත සිනමා අධ්යක්ෂ සංජීව පුෂ්පකුමාර විසින් තිර රචනය ලියා අධ්යක්ෂණය කළ “විහඟ ප්රේමය” (Peacock Lament) සිනමාපටය 35 වැනි ටෝකියෝ
මෙරට LGBT+ ප්රජාව පාදක කරගනිමින්, සිනමාවේදිනි අනෝමා රාජකරුණා විසින් අධ්යක්ෂණය කළ කෙටි චිත්රපට දෙකක් "6 වැනි අන්තර්ජාතික හැනෝයි
ප්රවීන ඉන්දීය රංගන ශිල්පී කමල් හසන් විසින් මෙහෙයවන ''බිග්බොස්'' දමිල රියැලිටි වැඩසටහනේ හය වැනි අදියර ඉකුත් ඔක්තෝබර් 9 වැනි දින