ජෝර්ජ් ෆ්ලොයිඩ්ගේ මරණයෙන් පසු ජාතිවාදයට එරෙහිව සමාජ මාධ්‍ය ජාලා ඔස්සේ අදහස් දක්වන බොලිවුඩ් නළු නිළියන්

“ෆෙයාර් ඇන්ඩ් ලව්ලි” වැනි ඉන්දියානු සම සම පැහැපත් කරන ක්‍රීම් වර්ග වල ප්‍රචාරක දැන්වීම් වල ප්‍රනී සිටීම සමාජ මාධ්‍ය ජාලා ඔස්සේ මේ දිනවල කථා බහට ලක්වෙමින් තිබේ.

Garnier Advert

නිළියක වන දිෂා පටානි පසුගිය සතියේ “සියලු වර්ණ ලස්සනයි” යනුවෙන් ග්‍රැෆික් එකක් ට්විට් කළ විට, ට්විටර් භාවිතා කරන්නන් ඇය සම පැහැපත් කර ගැනීම සඳහා මුහුණු නිෂ්පාදනයක් ලෙස ප්‍රචාරය කරන ලද ෆොංඩ්  “ෆෙයර්නස්” ක්‍රීම් ප්‍රවර්ධනය කරනවා ” පෙරලා ප්‍රථිචාරය දැක්වීය.

“සයාඩා ගෝරපන්…” යැයි පවසන ෆෙයාර්නස් ක්‍රීම් වෙළඳාම සඳහා ඔබ වචනානුසාරයෙන් වැඩ කරයි” පුද්ගලයකු ට්විට් කර තිබුනේ වචන “වඩාත් සුදු පැහැය” බවට පරිවර්තනය කරයි යනුවෙනි.

සමාජ ක්‍රියාධාරිනියක් වන අන්ජලී ෂර්මා ට්විටර් මගින් ප්‍රතිචාර දක්වමින් “එක අතකින් හම පැහැපත් කරන ක්‍රීම් විකුණා මුදල් එකතු නරන අතර අනෙක් පසින් ජාතිවාදයට විරෝධය දක්වනවා. යයි කුහකකම, මෙහි මිලියන ගානක් මිය යනව. මතකද නිහඬතාවය දිල්ලියේ විරෝධතා වලදි.'' යයි සටහන් කර තිබේ.

twitter feed

ගාර්නියර් සමේ විරංජක ක්‍රීම් වර්ගයක් සඳහා වෙළඳ දැන්වීම් කර ඇති ප්‍රියංකා චොප්රා, ෆ්ලොයිඩ්ට සහය පළ කරමින් ඉන්ස්ටග්‍රෑම් වෙබ් අඩවියේ පලකල ප්‍රකාශයකටද  ද එවැනිම ප්‍රතිචාරයක් එල්ල විය.

“කණගාටුයි, නමුත් ඔබ කිසි විටෙකත් මැර කල්ලි ගැසීම, කාශ්මීරයේ අගුලු දැමීම, ඔබ සමඟ වැඩ කළ හෝ වැඩ කළ ට්‍රාන්ස්ෆොබික් සහ සමලිංගික නළු නිළියන් / චිත්‍රපට සහ විෂමාචාරයට එරෙහිව කතා කළේ නැත” යනුවෙන් එක් පුද්ගලයෙක් ඇගේ සටහනට ප්‍රතිචාර දක්වා තිබිණ.

instagram

“ඔබේ තෝරාගත් කෝපය කිසිවෙකුට අවශ්‍ය නැත” යනුවෙන් තවත් පරිශීලකයෙක් අදහස් දක්වා තිබේ.

ඉන්දියාව සහ පාකිස්තානය යන රටවල් දෙකම කියා සිටින මතභේදාත්මක රාජ්‍යයක් වන කාශ්මීරයේ ස්වයං පාලක තත්වය අහෝසි කිරීමේදී පසුගිය වසරේදී චොප්රා ඉන්දීය රජයට සහ ත්‍රිවිධ හමුදාවට ප්‍රසිද්ධියේ සහයෝගය දැක්වීම ගැන දොස් පැවරීය.

ගායිකාවක් සහ ගීත රචකයෙකු වන නික් ජොනාස් සමඟ ඇයගේ විවාහ මංගල්‍යයට ජාතිකවාදී ඉන්දීය අග්‍රාමාත්‍ය නරේන්ද්‍ර මෝදිට ආරාධනා කර තිබුණි.

all colours

ෆෙයාර්නස් ක්‍රීම්  'විශේෂයෙන් සමට හානි කරයි'  සහ වර්ණවාදය බොලිවුඩයේ නව සංසිද්ධි නොවේ. මිලියන 92 කට ආසන්න සමාජ මාධ්‍ය අනුගාමිකයන් සිටින කර්මාන්තයේ වඩාත් ජනප්‍රිය නළුවා වන ෂාරුක් ඛාන් පවා “බොලිවුඩයේ රජ” - “සාධාරණ හා කඩවසම්” සහ “දෝෂ රහිත” සටන් පා ෆෙයාර්නස් කීම් ප්‍රවර්ධනය කරන වෙළඳ දැන්වීම් කර ඇත. එහි වෙළඳ පාඨයන් “පිරිසිදු”,  “පරිපූර්ණ මුතු”  සහ ෆෙයාර්නස් පැල්ලම් රහිතයි ”.

ප්‍රියංකා චොප්රා පෙනී සිටි ගානියර් වෙළඳ දැන්වීම, සමේ ආලෝකකරණ දැන්වීම් කිහිපයක සිටියද, ‘මම එය අනුමත නොකරමි’ යැයි අද ඇය පවසයි.

(උපුටා ගැනීම : winddirectionlanka.com)

worky

worky 3

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Image
Image

නවතම පුවත්