ආලින්දයෙන් ඔබ්බට 21: ප්රේක්ෂක ප්රජාව රස්තියාදු නොකළ 'සුසුම් රස්තියාදුව' - (ජයසිරි අලවත්ත)
වන මලක් අතැර දාලා
කඩදාසි මලක වහලා
අඬු කඩාගත්ත බඹරෝ
දැන්වත් පල ඉගිළීලා//
වන මලක් අතැර දාලා
කඩදාසි මලක වහලා
අඬු කඩාගත්ත බඹරෝ
දැන්වත් පල ඉගිළීලා//
අනිච්චා වත සංඛාරා
උප්පාද වය ධම්මිනෝ
උප්පජ්ජිත්වා නිරුජ්ජන්ති
ඒසං වූප සමෝසුඛෝ
‘‘අලුත් අලුත් දෑ නොතනන ජාතිය ලොව නොනගී’’ යැයි මුනිදාස කුමාරතුංග පඬිවරයා පවසා ඇත.
සාහිත්ය නිර්මාණයක මෙන් ම ඕනෑම: සිනමා නිර්මාණයක, වේදිකා නිර්මාණයක, රූපවාහිනී නිර්මාණයක දී පළමුව නිර්මාණය වන්නේ කිසියම්
‘‘කාමේසු මිච්ඡාචාරා වේරමණී සික්ඛාපදං සමාදියාමි’’
කාන්තා පාර්ශ්වයට ද, පුරුෂ පාර්ශ්වයට ද තම තමන්ගේ වැඩක යෙදෙමින් ම ‘‘සවන් දිය හැකි’’ ටෙලි නාට්ය නිර්මාණ බිහි වන අද්යතනයේ
‘‘බලය’’ නමැති වදන අරුත් ගැන්වීමේ දී එහි පාර්ශ්ව කිහිපයක් පවතී. එනම්: විදුලි බලය, ජල බලය, වාෂ්ප බලය, සුළං බලය, තාප බලය සහ චුම්භක බලය යනාදි වශයෙනි.
‘ගෙදර බුදුන්’ ලෙස විරුදාවලි ලබන්නේ ද:
පසුගිය දිනෙක ජනක කුඹුකගේ විසින් ඉදිරිපත් කරනු ලබන ‘‘Lines and Beyound ’’ නමැති Youtube නාලිකාව සමග සමග සාකච්ඡාවකට සහභාගී වූ ප්රවීණ
ප්රේක්ෂක, රසික හෝ පාඨක යන ප්රජාව කිසියම් සාහිත්ය කලා නිර්මාණයක්: නැරඹීමෙන්, ශ්රවණය කිරීමෙන් හෝ කියවීමෙන් ඉක්බිති අදාළ නිර්මාණයේ
ලංකාවේ වෙසෙන බහුතරයක්: පාඨක, ප්රේක්ෂක මෙන් ම රසික ප්රජාව කියන්නෙ ඕනෑම කලා නිර්මාණයක මතුපිට තලය පමණක්: නරඹන, සවන් දෙන
අසමත් ටෙලි නිර්මාණ කුලකයේ නවතම උදාහරණය ‘‘Inter නැසනල් 02’’