ආයේ ආයෙත් මුණගැසෙන රහස්....- (ආචාර්ය මහේෂ් හපුගොඩ)
හෙට (05) චැනල් 4 නාලිකාව ලංකාවේ පාස්කු ප්රහාරයේ ඇතැම් තීරණාමක තොරතුරු ප්රමාණයක් හෙළිකරන්න යනවා කිව්වම මට හිතුනේ එකම එක දෙයයි.
හෙට (05) චැනල් 4 නාලිකාව ලංකාවේ පාස්කු ප්රහාරයේ ඇතැම් තීරණාමක තොරතුරු ප්රමාණයක් හෙළිකරන්න යනවා කිව්වම මට හිතුනේ එකම එක දෙයයි.
හැත්තෑ ගනන් වල ඒ කියන්නේ සිරිමගේ කාලේ තිබ්බ ''ගන්ටාර මාක්'' සරම් ගැන ලොකු දේශපාලනය විවේචනයක් තිබ්බ. ගන්ටාර මාක් කියන්නේ සරම අස්සෙන් ශරීරය විනිවිද පේන්න තරම් රෙද්ද තුනී නිසා.
දේශපාලනය කියන්නෙ මෝඩයන්ගෙ විෂයක්. අනෙකාට තමන්ගේ අදහස් පිලිගැන්වීමට හරි අනෙකා මත තමන්ගේ බලය පැතිරවීමට හරි උත්සාහ කිරීම කියන්නෙ මෝඩකමක්.
මෙය සමහර විට යම් සන්ධිස්ථානයක් විය හැක. විරුද්ධ පක්ෂ වලින් තනි අපේක්ෂකයන් ඉදිරිපත් කිරීම
මට නම් හිතෙන්නේ මෙහෙම එකක්. අනුර ඇත්තටම ඊළඟ ජනාධිපතිවරනේ ජනාධිපති අපේක්ෂකයා නම් ඔහු මෙච්චර දඟලල මමයි ජනාධිපති අපේක්ෂකයා කියල පරසක්වළ ගහල කියන්නේ ඇයි කියන එක.
(ආචාර්ය උදන් ප්රනාන්දු ගේ ''බුද්දිලාගේ කතාව'' ලිපියට (බුද්ධි විතානාරච්චි ගේ ප්රතිචාරයකි )
පෙරහැර වෙනුවෙන් අලි ඇතුන් බැඳගෙන වධ හිංසා කිරීමට විරුද්ධව එන හැම කෙනෙක්ම වගේ මේ රටේ ආසාවෙන් පෙරහැර බලපු අය. අලි ඇත්තු දකින්න පෝලිමේ හිටපු අය.
මේ සාම්ප්රදායික ඇදුමෙන් සැරසී සිටින්නේ වෙන කවුරුත් නෙමෙයි, සාර්ථක චන්ද්රයාන් 03 මෙහෙයුමට තම දායකත්වය දැක්වූ කාන්තා විද්යාඥයින් හා ඉන්ජිනේරුවන් පිරිසක්. මම facebook ඔස්සේ මෙම ජායාරූපය
මංගල නික්ම ගිහින් අවුරුදු දෙකක්.
කුඹල් පෙරහැරේ අලි කුලප්පුව නම් මෙලෝ රහක් නැහැ. කොහොමත් පෙරහැර බලන්න ඔච්චර පොදිකාගෙන ගියාට ගෙදර ඉඳන් සිංදුවක් ඇහුව නම් හොඳයි කියන තැන තමයි මම කවදත් හිටියේ.
දේශපාලනය ඇතුලේ මංගල ස්ථානගත කරන්න වෙන්නේ කළු සහ සුදු අතරේ තැනක. වඩාත් පැහැදිළිව කිව්වොත් කළු සිට සුදු වෙත සංක්රමණය වෙමින් තිබ්බ තැනක.
ගලගොඩඅත්තේ හාමුදුරුවෝ අතින් ලාල් අයිය පිරිත් නූලක් ගැටගහ ගන්න එක ගැන