කපිල කුමාර කාලිංගගේ හීසරය : සතුට සදන බොරු
අප්රේල් 1දා යනු මෝඩයන්ගේ දිනයයි. මා විවාහ ගිවිස ගත්තේද අප්රේල් 1 දාකය. එහෙයින් ඉහත දිනය මටද අදාළය.
අප්රේල් 1දා යනු මෝඩයන්ගේ දිනයයි. මා විවාහ ගිවිස ගත්තේද අප්රේල් 1 දාකය. එහෙයින් ඉහත දිනය මටද අදාළය.
මේ සතියේ මම ලියන්නට හිටියේ රටේ සෑහෙන පිරිසක් ත්රස්ත කර ඇති ත්රස්ත පණත ගැනය. අපට මොනවා කිව්වත් අප ඉවසන ජාතියේ ප්රාණසම මිත්රයෙකුගෙන් ලියුමක් ලැබුණේ මේ අතරය.
‘‘සිංහල ජන කවි’’ යන මැයෙන් කවි වර්ගයක් පවතින බව නොරහසකි.
1971 අප්රේල් කැරැළ්ල, එසේත් නැත්නම් එම අරගලය පැවති වකවානුවලදී බොහෝ ලාංකීය ජනතාව විසින් එම අරගල කරුවන් හැඳින්වූයේ " චේ ගුවේරා කාරයින්" ලෙසය.
පසුගිය වර්ෂයේ ශ්රී ලංකාව තුළ පැතිර ගිය දැවැන්ත උද්ඝෝෂණ මාලාව, ගෝලීය ආර්ථිකය මධ්යයේ ඇති බරපතල අභියෝගයන් අනාවරණය කළේ ය.
ගෝල්ෆේස් අරගලය පාවාදීමත් එක්ක විපක්ෂයට නියමිත දේශපාලන භූමිකාවේ තවත් එක වැප්ටර් එකක් අවසන් වෙමින් තියනවා .විපක්ෂ දේශපාලන භූමිකාවකට සාපේක්ෂව දැන් අපේ රටේ විපක්ෂයේ උත්පාත කාලය
ඇගේ පියයුරු ස්පර්ශ කිරීම හෝ ඇගේ පසුපස ප්රදේශය කෙනිත්තීම, වැළමිටින් ඇගේ පපුව තද කිරීම හෝ යමෙක් (ඔහුගේ ශරීරය) ඇගේ ශරීරයේ ඇතිල්ලීම වැනි සෙනඟ පිරුණු පොදු ස්ථානවල දී ලිංගික හිංසනයන්ට
"ජනප්රිය නොවන, ජනමතයක් නැතැයි කියන ආණ්ඩුවක් ජනප්රිය නොවන තීන්දු අරගෙන ජනතාව අතර ජනප්රිය වෙන්න පුළුවන් කියලා ඊයෙ මහජන මතය සමීපව නිරීක්ෂණය කරාම දැකගන්න පුළුවන් වුණා..." මේ '43
ආගන්තුක වචන අපට ගැලැපෙන, කටට හුරු ලෙස ගලපා ගන්නට ලාංකිකයින් තරම් දක්ෂ ජාතියක් නැති තරම් ය. අපට උච්චාරණය කරනට උගහට විදේශීය වචන, මුල් ශබ්දය මුළුමනින් නොමරා එය ඉඟි කරන දේශීය
පාඨලී චම්පික රණවක විසින් 'ජනරජ පෙරමුණ' නමින් අලුත් පක්ෂයක් ලියාපදිංචි කිරීමට
''පීඩිත ජනතාවගේ බලය තමන් වෙත පවරාගන්නේ කෙදිනක හෝ ඔවුන් නැගී සිට සිය විලංගු බිද දමන කල්හීය.''
- හෙන්රි ක්ලේ
‘’යුක්තිය පිණිස සාපිපාසා ඇත්තෝ භාග්යවන්තයෝය; ඔවුහු තෘප්තිමත් වන්නෝ ය’’ ය යන්න සුප්රකට කන්ද උඩ දේශනාවට පිවිසෙමින් ජේසුස් ක්රිස්තුස් ප්රකාශ කොට වදාළ ආශිර්වාද වාක්යයාවලියේ එක් බරපතල වැකියකි.